FridaSuzanne

Morgon Blogg :P
Ja, så det blev ett litet mrogon utlovande enså. Sitter som bäst just nu och väntar på min kopp kaffe. Ska bli gott, och till er som inte förstått grejen med morgon kaffe. SYND! :P

Jag har iaf packat klart så det jag har kvar att göra är väll att jag ska försöka fixa min biljett, som jag kom på att jag ska skriva ut. Haha nej jag har inte varit så dumm att jag inte skrivit ut den, jag har helt enkelt bara skrivit ut fel papper. :P Jag tror inte å andra sidan att jag behöver ha med mig dem papprena heller, men bättre att ta det säkra före det osäkra. :)

Jag kan inte hitte mitt breda svarta diadem. Jag vet att jag har det här hemma någonstans, jag vet bara inte vart. Jag har letat på dem konstigaste ställena i köksskåp o.s.v. till på dem lite vanligare som tillexempel toalett skåp och under soffan. Jag fattar inte var jag lagt de. Det är itne så himmla osällan saker försvinner för mig såhär i mitt eget hem, jag tror att jag helt enkelt är lite tankspridd. Men det är än dock lika irriterande varje gång jag lyckas. Lite förundrad blir jag självklart också. Jag menar aldrig att jag trodde att det skulle finnas såhär många gömmställen på 24kvm. ;)

Jaja, nu ska jag ta och leta lite till efter diademet och sen  ska jag självklart också langa en sopsäck så jag kan få undan de sista av mina kläder och skor. Haha, jag insåg nog aldrig riktigt själv hur mycket kläder jag hade förrens idag. Det börjar bli dags att rensa garderoben. Men det är definitivt en av dem saker som jag gör när jag komit hem igen! :P

Simma lugnt nu så ses vi i vår och hörs som sagt i går ev i kväll.

// F
#1 - Linn

ÅH JAG SAKNAR DIG !! Saknar dig likosm mer när jag vet HUR långt borta du faktiskt är just nu :O älskar dig! <3