FridaSuzanne

Skrivet den 23/9-08

Hmm, nu har jag inte skrivit på sådär länge igen, jag vet. Det är faktiskt pga att jag inte har haft Internet på dem senaste hotellen. Eller jag har iof haft tillgång till det nu sen jag kom till Liverpool i söndags natt, men det är i hotell lobbyn och ja. Jag har inte den bästa batteritiden på min dator så att säga. Med andra ord, just nu sitter jag och skriver detta inlägg på mitt hotellrum i ett word dokument. :P

Jag har som ni kanske märkt inte haft tillgång till internet men här kommer ett innlägg jag skrev nu i  veckan när jag var i Liverpool. Jag har mycket att berätta och coola bilder så mera kommer snart!

Jag har just gjort min första loadin, den var okej. Men jag har fortfarande mycket som jag måste få rutin på! Som alltid när man e ny på jobbet med andra ord. ;)


Annars har jag det fina fisken. Idag är det Jane's födelsedag så jag ska snart iväg och äta indiskt. Det ska bli gott efter som jag som vanligt missat att jag faktiskt behöver mat. Haha, men jag stannade på Tesco (typ ica) på vägen hem från arenan och köpte annans bitar och tranbärsjuice. Gott som bara den. ^^


Näe om jag skulle ta å lyssna lite på min nya idol Bobban (Bob Dylan) ^^ Orsi och jag sitter och myser till Hurruicane. Orsi är Tjejen som jag delar rum med, och är lika kort som jag, svarthårig och från Ungern. Super snäll och söt. I'm so lucky ;)


Seey ya later guys. Skickar upp ett kort eller 2 också.




//F

#1 - Linn

det var Anthonys födelsedag den 23 också ^^ <3

#2 - Simpan

Vad kul att du har det bra och att allt går bra!

Hoppas ni har det lite varmare än vad vi har det här i Sverige :P Kröm