FridaSuzanne

Att ZnooooOOoZaa
Jag sitter nu på dagens första rast, härligt och skönt och finnemang så att säga.  Jag har hållt igång ganska bra denna vecka men börjar nu få ont i höften :S vadan detta? Jag hoppas jag inte överansträngt mig!

I morse när jag skulle gå upp var jag dessutom helt slut i kroppen och i huvudet så jag bestämmde mig för att idag ska jag unna mig att znooza... ALDRIG MER! Jag låg min a10 "njutningsfulla" minuter i i någånting mellan vaket och sovande tillstånd fast på en tunnelbana med än klänging gråtande kontrollant som sa att mitt busskorts serienummer inte matchade mitt pass nummer, laser mannen hade som tur var precis blivit haffad och någonstans i min man fanns en millitärmördare. :S

sunshinemjiip

Inte direkt min nivå i morse... Men det blir väll bättre till i eftermiddag.

Något kul som händer i kväll btw, någon?

Puzz** / F