FridaSuzanne

Men säg det då då!
Jag sitter nu på jobbet och har tagit ett 5min brejk att hämta kaffe och dra en snabb blogg.

Har en del ganska intressanta incidenter med min dator där hemma just nu, bland annat nätvärkskort som inte känns av men som hittar trådlösa nätverk som inte går att koppla upp mot. >_< Jag älsakar inte min nya dator!

Sedan sitte rjag nu med i växeln på FMV där jag tris otroligt bra, men ibland kan man ju  undra om människorna som ringer e födda idoter.. eller om dem bara har tagit lektioner!

Det  ringde just en man med en fråga, i slutändan frågade min kolega "menar du detta?", hon får ett "Ja" till svar och trycker ner sekretess för att uttrycka sin minnuts frustrering "Men säg det då för fan!". Hahahaha jag älskar mitt jobb emellanåt!

hmpf

ska jobba igen nu Puzz ** / F
#1 - johanna

Haha låter roligt ;)

saknar dig här borta på fi! ses nästa vecka :)

#2 - johanna

Va är han inte :O :(

jadå, har inte varit så mkt att göra (;

#3 - Anonym

härlig blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?