FridaSuzanne

Vår nya grej!!
Haha, kom just på en grej.. i lördags sov jag hoss Krille (www.metrobloggen.se/starcube) efter att vi vart på 90s. Vi hade en najs vända till rålis där vi satt och förfestade, sedan en sväng på stan innan vi kom dit.

Väl där undersöktes diverse sätt att dansa och sjunga udda på. Jag är såhär <--------------------------------------------------> glad att Krille inte gjort en film av kvällen! :P Tillråga på allt så regnade det så mitt hår var crap hela natten lång. :/

Efter 90s drog jag och Krille hem till honnom och drack cola, käkade litemat och diskuterade i största allmänhet. "Starcube" hade en ciderfylla som hette duga och efter att vi efter att vi kommit fram till att det inte är mycket vi inte gjort tillsammans och att vi inte är sexuellt attraherade av varandra (aldrig varit kommer aldrig att bli) så kom erkännandet. Jag skulle om jag nån gång vill ha barn kunna tänka mig dig som surrugat mamma! Hahaha, jag dog lite.. är väldigt hedrad!! Vi reder ut det rättsliga när det är dags darling. Just let me know. ;)

hahaha Puzz** / F