FridaSuzanne

Riga..

Hej hå, nu är jag i Rigaoch härjar vilket iof kan va trevligt på sitt sätt, och so far så har jag noterat följadnde. Det känns som att vara i Ungern. Det är verkligen inte så billigt som man fått för sig, och jag har nog int evad jag tror sett en prostituerad än. :P

Jag vet inte vad jag har för bild av baltikum egenntligen men den e inte särskillt positiv. Känns nästant lite som med Tyskland, över förväntan!

Jaja, en annan sak som nu är annorlunda är att jag nu rummar med Kayligh. Det känns sådär om jag ska vara ärlig, saknar Orsi lite gran och ja. Kayligh kommmer alltid vara Kay så....


Kay

Vi kollade på Dirty dancing igår dock, viket är en otroligt bra film. ;) Men nog med det nu ska jag ner och äta frukt. Jag och Kay har bestämt oss för en Detox vilket betyder endast vatten och frukt denna vecka. :)

Kram kram // F
#1 - Pappsen

Hej

Pappas hjärta! Hoppas att det är bra med dig och att du inte jobbar förmycket.

Jag har skickat mail till dig...



Alla i från Älta hälsar

Tusen kramar

Din pappa

#2 - Farbror

Hej Frida! Hur har du det, var är du och hur mår du?