FridaSuzanne

Linköping.. Ännu en stad i mängden!
Kanske e jag snabb att dömma ut men jag känner värkligen inte att linköping är något speciellt. :P haha Som tex så gillar jag verkligen Helsingfors, förra veckan. M$en som det är här känns det inte så jävla spännande.

Dagen som gått har iaf varit ok, jag var klar i tid och allt var fixat och snabblöst på jobbet idag. När jag sedan kom tillbaka till hotellet efter en 13.5h arbetsdag utan mat (tack för den Kayliegh) så fick jag veta att dem hade gym på hotellet, så jag har på detta sprungit i en halvtimma, men det var bara skönt.

Nu ska jag snart sova, har ätit en mumsig lax och bulgur sallad till middag. Så nu e det dags för min skönhets sömn och i morgon ska jag fixa kontant kort till min mob. :) Sussa sött nära och kära så hörs vi. Kram /F