FridaSuzanne

Livet som kund hos 3 är fullt av överasknigar!

Jag har idag varit och hämtat ut mitt 3 kontant kort, men det var inte det enda jag fick! När ajg skulle kolla mitt saldo så fick jag en chock. Alla sidor och alla sätt jag kollar upp det på säger att jag ligger -700 kronor. Det enda jag undrar är hur jag kan göra det innan jag äns hunnit använda kortet. Så jag ringde kundservice som bad mig vänta ett par timmar och se om det ändrade sig, men det har det inte gjort så det blir helt enkelt till att ringa dem i morgon igen, vilket jag inte ser fram emot!

I dag har jag iaf fått massa saker gjorda, som tex har jag köpt en ny kameraladdare som var en ren ripp off i kostnad men nu har jag iaf en laddare och kan använda min kamera igen. Jag har också lunchat med Kay och efter det var det jobbdags. Efter jobbet var jag as usual en sväng ner till gymmet. Idag var det dags för en fatburn. :P LOL

Jag var iaf där nere i 50 min och det var en blandning av jogging och snabb promenad! Innan jag gick var jag ju tvungen att använda kameran nu när jag fått den tillbaka så, här är min nuvarande gymoutfit. ;)

Work out

Nu ska jag sova igen.. som vanligt. Puss kram och godnatt // F