FridaSuzanne

Heja Frida Friskt Hummör!
Hej där hemma, jag gillar inte min nya maneger! Han är ohyfsad och otrevlig mot mig och jag tror inte han gillar mig heller! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Kanske inte någonting, bara sitta på rummet och sedan när touren e slut har jag kanske inte lyckats spendera ett enda öre och kna bara åka iväg å vila upp mig några välförtjänta månader.

Jag hoppas fortfarande att det ska bli bättre här, men jag tänker inte vända ut och in på mig bara för att han ska se att jag är bra. Det enda jag tänker göra för hanns skull är  vad jag mtänker göra för min egen skull, mitt jobb!

Jaja, i går var jag och orsi och handlade, det  var häärligt hääärligt att äntligen kunna köpa normala riskakor! Haha

Detta vart föresten resultatet av min flätor:

brades


Gansak tjusigt om jag får säga det själv, snabbt och enkelt dessutom. :)

Jaja nu ska jag fixa så att jag e klar när det är dags för mig och Reha att gå ut och gå. massa kram och ta hand om er // F
#1 - Anonym

Hihi, min ena nagel har redan gått sönder, snark!!

saknar dig också syster !