FridaSuzanne

Saknar!
Hejsan hoppsan... känner i kväll en enorm längtan efter hemma. Mitt hem mina vänner och allt som kommer där till, tror det kan vara en kombination av 5månader utomlands på tour och det faktum att jag varit hemma praktiskt taget.. även om jag jobbat!

I morgon ska jag vara i arenan vid 9, snark som felicia skulle sagt. Jag tror att detta jobbande för tillfället tar det mesta av mig, jag behöver en låååååång semester. Bara att spara och sedan kan jag vara livsnjutare ett tag.

Om en vecka gör jag dessutom debut i malmö. Det ska bli kul, dem har dessutom en pandora butik där så det blir till att iaf införskaffa en ny berlock, och kanske 2 stoppar. Beroende på tillfälligt kassaflöde. :P Haha

Nu ska jag sova men ta hand om er där hemma och kära farbror och fru Dettner, Ha en otroligt härlig och på alla tillfredställande sätt njutbar semester. :)



Sussa sött // F
#1 - Farbror

Tack snälla brorsdotter! Det lär inte gå någon nöd på oss. :) Ha det så bra du med -- hoppas också födelsedagskryssningen blir rolig. kram kram