FridaSuzanne

Svenskare än så blir jag inte!
Haha

Sitter på hotellet i gbg nu och funderar, i min blåa nya tröja som jag fått från Lally, inbakade flätor (som jag på något mirakulöst sätt fått dit själv) blondt hår och blåa ögon. Har nog inte sett såhär svensk ut på länge. :P HAHAHA¨

Jaja, iaf så har jag inte orkat skriva då nyår slutade med en Robin som spillde ett glas Champange över min dator! Ajabajja Robin faktiskt! Alla tangenter funkar men det är jävligt trögt att skriva så istället för att orka uppdatera här har jag börjat kolla in mac books, självklart för att matcha ipoden. :p LOL

Nej skoja bara, men jag har iaf hittat en som jag vill ha och sitter och funderar på hur jag ska göra lite grann. :P Jävligt sugen e jag iaf. :D

I går träffade jag Isa och Jenni här i gbg, Isa har jag nog inte träffat sen Rassle 05 och Jenni såg jag i sommras på void. Jag vill inte påstå att vi e supertjatast. :P HAHA men det är alltid kul att träffa rara människor som dem. ^^

Jennie Isa

Jenni e den blonda och Isa har flätorna. ^^

Jaja i vilket fall så ska jag upp tidigt imorgon (dagen som skulle bli min shopping i gbg dag men som nu går till ett möte kallat "food sanitation" som jag måste gå på absolut även om jag e novellty oporator och inte äns jobbar med popcorn, candyfloss och is. Med andra ord är det nu dags för mig att gå och llägga mig. Men vi hörs och ses vid ett senare tillfälle! Massa kramar till fam som jag saknar // F