FridaSuzanne

Härlig helg!

Jag har haft en galet bra helg, mkt tack vare Cizzi som varit i stan.

Vi va ut igår, och jag var så jävla snygg faktiskt om jag får säga det själv. Haha, får lägga upp kort senare, som det är nu ligger jag bara hemma hos krille och slappar.

I fredags var jag ut och klättrade med david, fredrick och en tjej som hette siri. Det var skit kul och jag längtar ganska stenhårt på nästa lön så jag kan skaffa ett 10ggrs kort. :D 800kr blir det, så har Cizzi ett par små dojjor som jag ska få köpa av henne med så, wihoo!

Annars känns väll livet inte så jävla coolt just nu, utfattig och gud vet vad, nästan så jag funderat på att sälja min snowboard, vilket verkligen suger. Men jag skulle iof kunna sälja mina skidor. Borde kunna få en tusenlapp för dem iaf tycker jag, dem e skysta och fräsha. Nån som känner nån som vill ha ett par skidor??

I går var jag som sagt först och lämnade av jenny på tåget, jag fick hennes vin så det blev till att möta upp Cizzi i tanto och vina, sedan drack vi absinth och drog till Karins lgh på söder. Där var det homofest i god anda och vid utgångs tid var vi alla påväg till strand... som hade stängt sitt insläpp. Haha, det slutade med att vi hängde runt på Mariatorget vid fontänen och sedan hem till karin igen. Jag träffade en trevlig kille med där som hette nicklas som kysste mig väldigt gentlemanna mässigt superromantiskt utanför karins port och sedan följde mig till tåget. ^^ MYS*


Sedan sov jag hos krille och idag har dagen spenderats lika hyperaktivt som vilken annan dag i mitt liv. Inn till stan vid 3 möta Cizzi, tog djurgårdsfärjan till skeppsholmen och sedan gick vi till sammans hem till min farmor och åt middag innan vi bröt upp och kramades och pussades hejdå. Jag kommer sakna henne stenhårt!


Sedan åkte jag hem till krille, som suttit inne hela dagen och gjort musik. (www.metrobloggen.se/starcube) Vi hängde runt lite å snacka sedan gjorde vi tacos som var mumma kademumma och gjorde susen, :D


Lola


Älska playboy t-shirten. ;) Nu ska jg gå å ssätta på tekitteln och sedan ska vi kolla poltergeist. Mys kväll gånger 182... :P

Fingers crossed att Nicklas ringer idag eller i morgon! ;D

Peac out // Frida
#1 - Linnnnnn

love till t-shirten, vart haru fått den ifrån? :p

Och fingers crossed att nickeboy hör av sig! saknar dig och tänk på mitt förslag =)



jag saknar dig! :*:* <3