FridaSuzanne

Hemska tanke
Nu sitter jag på jobbet iaf, ganska skönt om jag får säga det själv.

I dag är jag på finans och i morgon fmv.

Men just nu, mest sommar lugnt. :P Sitter och tittar ut på det otroliga sommarvädret, men vet att det inte blir frisläppning på mig än på ett par timmar. Jaja, jag solade ju iaf en sväng i går efter jobbet och farmor uppskattar antagligen besök coh hjälp att ställa undan blommor och krux i em så jag åker kanske en sväng dit.

I går satt jag och Krille och gjorde musik, det var ungefär lika seriöst som alltid ;)

"Jag springer in på Mc Donalds, med min polånbok.
Rådlöst över borden!
Jag skrämmer praktikanten, medmin hunger.
Förnekar inte det!
Jag faller i farten, av min hunger.
Rådlöst över borden!
Jag äter praktikanten, i min hunger.
Förnekar inte det!"

Vi skrattade så vi höll på att dö när vi skulle spela in den. Han har btw skaffat en ny blogg nu http://metrobloggen.se/starcube där man kan kika in vad han har för sig. :)

Jag kommer anntagligen att åka tillbaka dit i kväll och så ska vi fortsätta knåpa på låten, tro det eller ej, men ibland tror jag att jag faktiskt kan hjälpa honnom lite.... lite.

Praktikanten!

Puzz Puzz*
#1 - Linda

Inte en dag för tidigt med en lite uppdatering ;-P