FridaSuzanne

Kvälls dopp och midnatts gung!
Jahapp, så satt man på jobbet igen då. I kväll måste jag hem och städa. :/ aldrig särskillt kul men smällar man får ta helt enkelt.

I går när jag kom hem hade jag och Henrik först ett helt stört hej tio år av äktenskaps gräl. :S Haha jag skulle flytta och Henrik skulle flytta och vi gav varandra slag under bältet. Sedan gick jag hem, vi blev sams gick på promenad till strålis, jag tog ett bad. På vägen hem lekte vi ett tag på skolgården.. Hahaha pungkrossaren så att säga!

När vi kom hem skulle vi kolla på Beck, men 4an hade bestämt sig för att balla ur så jag kom på att vi skulle kolla in skolgården vid krysset där dem har såna därna härliga stora tefatsgungor. Sagt och gjort, vi kokade te och tog med oss musik koppar och systemisen och drog dit. Tog Skit tuffa bilder (som alla liksom helgens bilder är på Henriks kamera) och bara låg å pratade och mös!

Sedan kom vi hem och jag somnade helt slut efter en lång arbetsdag, em vrålfajt, en sju dudnrans simtur och en massa te!

Nu sitter jag åter på jobbet och det enda man kan hoppas på är att när jag e klar med städningen i kväll så får jag sova tungt och länge för idag är jag helt slut och det enda jag kan tänka på är sömn!

god bye // F