FridaSuzanne

Malmskillnadsgatan nästa...
Hej å hå ungefär så rik som mitt inläggs namn insinuerar känner jag mig idag. :P haha

Jag har iaf pratat med proffice idag och dem har sagt att chansen är stor att jag får fortsatta uppdrag hösten ut vilket för mig känns som en OTROLIG lättnad!

Jag ahr dessutom pratat med Cizzi som har ett par klätterskor som jag kan få för en billig slant och sedan har jag räknat på min lön så nästa månad ska jag banne mig skaffa ett 10 ggr kort på karbin. Så kul tycker jag faktiskt att det är, och sen om jag blir lite fit på vägen e de ju intget jag klagar på. :)

Jag sitter iaf idag på finans inspetionen, internservice. Jag trivs helt ok här men nu är det ju så att fmv e en favis. Av olika orsaker, en av dem är sara. ;)

Ohjaa

För att hålla oss till malmskillnadsg. temat så väljer jag denna bild som Renata lyckades ta på mig under en vild natt i London/Camden jungelln! ;)

Peace and Love // F