FridaSuzanne

Tjurig
En sen lördags kväll i juni var det en ung man i sätra som bestämde sig för att ta upp kampen för rättigheten att gå ut på krogen i tofflor.. att han i slutändan inte fick ut något av det annat än en kväll med irritation spelade ingen större roll! Jag är i alla fall grinig som fan idag, riktigt tjurig!

Jag har varit på farmors koloni, och så har jag varit över hos Fredrik och Elina med. Även om Fredrik inte är hemma, då han e i London. Fan v a härligigt, hoppas han har det bra.

I går satt jag en sväng i tanto. Krille hade med sig sin dator och bloggade direkt därifrån! Hahaha Sen sprang jag ihop med Davidos med. Mötte ju han på Fmv när jag jobbade där i går. Det var kul att få komma tillbaka dit, har saknat Sara massor. Hör du de snäckan.  ;)

Nu ska jag lägga upp en härlig sommarbild och sedan sussa!!!

Ela ela


Peace out F
#1 - Linda

Förken hur får jag lättast tag i dig när du inte har mobilen på? Behöver praaataaaa juu...

Puss