FridaSuzanne

Illa

Så då var jag hemma i kväll, medans Cizzi och Marianna e på en poetry reading grej. Jag ville verkligen gå, men har legat i sängen hela em och sovit. Inte sovit för att jag e trött utan från total utmattning, vet inte om jag håller på att bli förkyld för att dem inte har värme i huset eller om det är för att det är den första chansen jag ger min kropp att återhämta sig sedan jag kom hit. Jag hade iaf ont i lungorna närjag vaknade, men det är borta och kan bero på den enskilda detaljen att jag bara var väldigt nerkyld efter att ha sovit utan täcke i timmar. :S Det är iaf borta nu och jag har druckit lite varm soppa dessutom som fick mig att må bättre!


Nu ska jag snart kolla på film, finns inte så mycket att skriva om idag egentligen efter som jag inte haft någon ork att göra något. Men i morgon ska jag iaf åka in till centrum och gå på ska, ska är en jätterolig butik med batik kläder och väskor. Jag ska innförskaffa en handväska som jag såg där sisst jag var in med Cizzi.


Sedan ska jag antagligen möta up henne och rob senare på em eftersom dem ska plugga ihop! Måste hitta en söt present till Cizzis födelsedag dessutom. Kanske lite tårtljus med att stoppa i en muffin. När jag ser Mariana i morgon ska jag fråga henne om jag kan baka deras Fariy Cup Cakes. Dem har bara väntat på någon att engagera sig sen 3 månader tillbaka och vad kan vara bättre än att sjunga för Cizzi med rosa glaserade muffins med ljus i!?

Jaja, mer om min progress i morgon! Maila gärna hemadresser, jag har massa vykort som måste skickas.

Kram kram


Frida