FridaSuzanne

Kapstaden... Mkt att ta in
Hej där hemma, då var jag på resande fot igen då. Just nu är jag i sydafrika, kapstaden. Det är inge varmt då det är vinter men det är vackert. Häftiga berg och grejer. haha

I går kom jag fram runt halv 1 och cizzi mötte upp mig på flygplatsen. Sedan for vi raka vägen hem till hennes vänner för hon skulle plugga. ;S Det var trevligt men kändes lite skummt för jag var väldigt trött å ja hela köret. Inte det perfekta tillfället för ett första intryck. Men dem var trevliga och på kvällen så hade vi grillfest. Något dem kallar Braai här. Dem har det tydligen jämt dessutom.

Nu ska jag upp och dusha och sedan ska jag mingla lite runt kvarteret. :P de e inte så illa här som man kan tro, men jag förskitigt. i em ska jag dra med cizzi till apoteket och köpa pepparspray :P då hon har berättat en historia om en av hennes rumskompisar här i huset som kom undan en kille som ville ha hennes handväska tack vara den. Jaja, nu måste jag gå. Ta hand om er där hemma Kram Kram Frida
#1 - farbror

Hoppas du har superkul! Ta hand om dig!