FridaSuzanne

Lördag

Så nu har jag snart varit i kapstaden en vecka. Det känns skummt och det går för fort men endå inte. Idag tittade solen in genom fönstret. Det var något nytt måste jag erkänna. I går var vi iväg till en kille som brukar bjuda på sushi. Eller ja, han bjuder in masa folk att äta sushi hemma hos honnom så får alla hjälpa till att göa dem och betala 20 rand. :D Det var skummt och jag blev blyg eftersom jag inte kände någon men kul, Och gott!


Idag ska Cizzi ta med mig på någon marknad. Det ska bli kul kul kul, hon är bra på att peppa hon. Gör mig glad. Nu ska jag ägna fem minuter åt tankar och resten av dagen åt att hålla koll på min viper (pepparspray) så jag får med den, min mobil och min engelska och i kväll ska vi ut och röja med otillbaka hållet 80-tals tema! Wiiep :P


Kram Frida