FridaSuzanne

Picknixk Och Marknad

Vi har nu just kommit hem från marknaden som var jätte mysig, massa människor som var ute och provsmakade på saker och solsken. Jag har köpt mummsig pesto och en Jätte god bit gorgonzola ost. Den smakade faktiskt riktigt gott. Jag brukar som inte gilla det annars än i mat men denna var mer än godkänd. Den var DELISCUS!


Jag sitter och funderar på en massa saker som jag inte alls borde tänka på just nu. Jag är här så varför kan jag inte bara fånga stunden?


Jag har dessutom nu fått min egen nyckelknippa till huset och förhoppningsvis så kommer jag inte ställa till det med larmet när jag ska ut och in på egen hand. :P haha


På marknaden drack jag dessutom en Mule. Det är en drink som liknar Mojhito (eller hur det nu ska stavas) fast den innehåller också jordgubbe. Yummy in the tummy!


Nu ska jag göra Cizzi sällskap ute i solen, vi ska snart iväg och picknicka och förhoppningsvis så blir det 80-tals kväll i kväll. ^^


Simma lugnt!