FridaSuzanne

Milano
Jag lever hej hej hallå, har bara vart lite crap på att höra av mig. :S

Internet kostar massa engar och jag försöker spara innför min sommar. So far har jag lyckats spara 1000 euro som är hemmskickade och insatta på kontot. härliga tider med andra ord. planerar att iaf få ihop 2000 euro till inan det är dags att fara ut på egna äventyr.

Mäniskor vänner och bekanta kajg ber er, skicka mail med saker som händer och fötter med just er i era liv, jag har tid här och där för att skicka iväg ett svar men det är svårare att faktiskt hitta tiden att sitta ner och blogga, nu när jag inte längre har gratis wireless.

Jaja jag ska vandra vidare till mailinbox och facebook nu men ta hand om er så kanske jag skriver mer i kväll. Har ny info om en massa sakrer, är bara lat som vanligt. Hahaha

Finn en Frida
Vart är frida?

take care xo /F