FridaSuzanne

Vardags Depp
Varför ska det vara så svårt att sova!?

Jag klarar inte av detta, inget jobb. Känner mig helt värdelös, och då är det inte det att jag inte har velat ha jobb nödvändigtvis. Jag vill bara, jag vet inte. Det är dethär som är det värsta med att ha mitt jobb. Yuka som är världens snällaste sötaste japan säger att jag ska sitta hemma lugn och fin och att jag kommer få ett nytt jobb, men jag e rädd. Tänk om det är klart för mig nu, inge mer disney. Vad gör jag då?

Ja det har jag ju redan funderat på iof, men inget jag tänker skriva om här än, inte än!

Jag är så glad att jag just nu är nere hos mamma, att hon e så jävla cool. Jag panikar nämmligen innombords, men jag antar att det är det hon känner av, därför hon e så kolugn.,,

Linn om du läser detta så är vilken dag som helst utom fredag och lördag kväll bra dagar att ringa och störas!

Näe, nu ska jag återgå till rage against the machin och mitt medelmåttiga hummör! God natt
#1 - Christoffer.

Jag ska köpa en sån minidator i nästa vecka, och då slog det mig att du kanske ville köpa min nuvarande bärbara dator för en 500:- ???



Din nuvarande dator är ju inte så jävla cool.



Vi hjälps i så fall åt att formatera om datorn och tömma den ifrån allt.