FridaSuzanne

Grekland
Ja, så kan vi prova att updatera igen, jag har helt ärligt inte orkat med mitt liv på sissta tiden, än mindre en blogg. Har varit så ooootroligt mycket jag vart tvungen att göra, men nu e jag iaf i start gropen igen!

Jag befinner mig i Grekland, här är det varmt! Jag har uggs och svenska vinterkläder.... HAHAHA Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vi ska vara här ca 2v till, och jag har inget att ha på mig! Jaja, en av veckorna hör och häpna kommer jag antagligen att vara ledig!!! :D Jag funderar på om jag ska ta min chans och anväända den veckan till sight seeing och vindsurfing, det blåser mkt här men e som sagt fortfarande varmt (på land) så varför inte, ingen har väll dött av att testa... eller? Jag ska nog kolla statistiken lite på det där innan jag ger mig ut i det blå! :P haha

Innan nattnig tänkte jag bjuda på en härlig bild linn tagit på mig och a!

<3

Is'nt he just the cuutest thing wondering this earth!

Nu ska jag sova, 3 shower i morgon... lite snack och mycket verkstad med andra ord! :P Puss och kram där hemma!
#1 - Linn

HAHA , ja vaffan, kolla statistiken på det först :D Jag saknar dig bebyy! <3