FridaSuzanne

Fillurer och Skavanker!

Hallå vrlden där ute, är det bara jag som tycker att denna vecka gått otroligt fort?

Det kan ju vara för att jag vart ledig och i Karlstad iof, tiden går fort när man har roligt som de brukar säga. Just nu sitter jag iaf vaken ennsam, jag och Linn var uppe till sent in på natten i går och när vi väl gick å la oss så vaknade Anthony, så jag tror Linn har sovit inne i hanns säng (vilken båder är väldigt kort och smal) med honnom eftersom han inte kunde somna om. Jag vaknade iaf ennsam i stora sängen i morse av att Anth lekte med något som bonkade i vardagsrummet.

So far har jag faktiskt fått ge honnom frukost :O villket bara är 2a gången denhär veckan, och just nu försöker jag få honnom att vilja klä poå sig utan en scen! Hahaha (kan bli svårt)

Jaja, igår var Anth med sin pappa istort sett hela dagen, den kom också Sandra och Nadja förbi här. Det var sådär galet mysigt och trevligt. Vi satt och tog några webbcam bilder, snackade skit, drack kaffe och jag fixade dessutom nadjas naglar. Otroligt snygga vart dem.

Nadja Sandra Linn Frida

På kvällen kom Misha (the russian boy) hit och åt middag med oss. Det var ju trots allt Lördag så det blev pizza. Mumms va gott de va...

Jag och Linn vardessutom iväg under dagen och köpte nya ringar till vår förlovning då vi tröttnat på de gammla, plus att vi på kvällen fick för oss att det var utklädningsdags. Jag var Hippie och Linn Rocker, herregud vad vi hann med mycket igår egentligen! Jaja nu ska jag gå och göra ett nytt försök med Anth och hanns kläder!

lfRingar

Puzz** F