FridaSuzanne

Pinsamt!
Idag tappade jag tålamodet totalt... jag ahr nu gått 3v och väntat på min nya mobil som jag blivit lovad, och den har inte kommit. Så jag ringer till 3 och efter att jag suttit i kö så svarar en kille som jag hör bryter på svenskan. Han var allmänt ohjälpsam och otrevlig och jag som redan var irriterad över förseningen tappade tillslut tålamodet och skrek att han var en jävla utis och att han skulle lära sig språket innan han börjar jobba med kundservice. :(

Jag var ju tyvär tvungen att ringa upp igen då han inte kunde hjälpa mig utan bara ville att jag skulle betala mer. :S så jag ringer och får hjälp av en jätte trevlig kille som jag var onödigt fräsig emot. I slutet av samtalet frågade jag om han kunde se vem jag pratat med innan och han sa vem det var, jag bad honnom då att hällsa honnom att ajg bad om ursäkt. Jag kröp med andra ord till korset och jag skämms fortfarande!

Gaaah


Men jag ringde mamma efteråt och sa att hon var tvungen att säga att jag var en bra människa och berättade vad som hänt, hon sa att alla kan ha en dålig dag, och jag bad ju om ursäkt... Ush jag skämms fortfarande för att ha tappat hummöret sådär!

Jaja, nu ska jag gå och spela lite tv spel!

Puzz** F
#1 - Linn

hahahahhaha! kan du inte behärska dig kvinna? :D Jag tror det är åldern som sagt!



Puss, jag hjärtar dig <3