FridaSuzanne

Aaaj....
Jag orkar inte, jag harde så ont i kroppen igår att jag inte kunde somna, eller ja somna gjorde jag, vid elva... Men ni fattar vinken.

Axel värktmuskelfästete, eller ja båda. Den ena bak vid skuldran och den andra fram vid muskelfästet. Höften hade jag lyckats sträcka och knät värker fortfarande. XD Hahaha min kropp är nog inte gjord för idrottande. :S

Jaja sitter med min frukost nu, kaffe och knäckemacka med farmors hallonsylt. Mumms! Det är frukost för riktiga idrottare och ingen kannin mat. :P

Dagens pepplåt är Psapp - Hi, blev kär i denna när jag såg en av Wade Robsons koreografier till den... Om ni bara visste hur mycket musik jag hittat tack vara Wayn. ;) haha


Jaja, nu ska jag dricka mitt kaffe och åka, ha en skön dag i solen!

Puzz** / F
#1 - Suzy Lee

Haha ja men dom är ju helt enkelt hjärndöda. ;D