FridaSuzanne

Disskusion
Krille lyssnade inte på musik kl:92  :S Hahaha

Nej men vi satt och pratade om musik, och kom in på SMK. Fan va mycket minnen man har tilll dem. :) Iaf disskusionen handlade om vare sig dem fortfarande gjorde musik eller inte. Jag påstod att dem fortfarande var aktiva medan Krille sa att de inte gjorde någon ny musik, men fortfarande spelade live.

Jag hade ju då rätt i denna fråga efter mycket om och men, jag sa "men fan jag goglar", hittade deras nya hemsida och saken var biff. Just nu är de inne i studion och repar på nytt material. Är det någon förutom jag som knappt kan vänta tills det släpps?

smk

Puzz** F
#1 - Millah

KJlicka på bilderna så kommer du tillden tävling du vill tävla i , sedan följer du bara reglerna :)

#2 - lillblondin

Sv; Det är i Afrika:)!

#3 - Anonym

haha ja tkr de ska va kurvor:D

gördudå?

#4 - It´s Emmi

Sv: Ja men visste är de:) jag kollar alltid efter rosetter när jag är och shoppar:)

#5 - lillblondin

Sv; Okej, det är därifån bilden kommer! :)



Är det inte mycket djur inne i samhället där, är det billigt eller dyrt,. har de bra klädaffärer och andra butiker som skor, väskor osv,..

Vad äter de för mat :)?



Har nämligen funderat på att åka dit så jag är lite nyfiken ;D

#6 - simone

Sv: Oj jo, då tycker jag du ska pröva iallafall, inte kul att sandpappra nej :)

#7 - angelina

Hihi tack så mkt.. köpt på gina tricot :D

#8 - Freja

sv: så rätt så! Det passar alltid :)

Haha glad att jag lan hjälpa till ;D

#9 - Sofie

Sv: hihi aah, tack å mycket =)

#10 - Caroline, LINA FRANKღ

Tack detsamma :)

#11 - elin

sv; Smart. Det borde jag faktiskt göra :)

#12 - Ellinor

rolig bild =)

#13 - amanda

hhava?;]

#14 - lillblondin

Sv: Jasså? Varför är det farligt? Våldtäcktsmän!? Hur kan det då ha varit så bra där om man inte ens kan gå omkring ute? ;P

#15 - sofijah

sv: tack detsamma :D

#16 - MISSEXTRA

Har söndagen varit bra?:)

#17 - Lina

SVar; okey:)

#18 - Leia

Jaså :D

Jag föredrar då middagar.:D

#19 - MISSEXTRA

Allt bra idag?:)