FridaSuzanne

Fil med Müssli!

Godmorgon. I dag har jag tack vare Krille efter vår fika igår vaknat med Manu Chao - Bong Bong (gret song) på hjärnan. :P hahhaha

Nu har jag dessutom precis avslutat en talrik fil med müssli. Så gott, jag vet inte vad det är men har fått nån grej för fil med müssli på senare tid.

En annan god sak som jag gav mig själv igår efter träningen var Knäckebröd utan smör men med soltorkade tomater som legat i olja. Mumms!

Jaja, nu ska jag sätta mig och kolla nyhetsmorgon.

Puzz** / F

#1 - farbror

mornin' Fridis,



Visst är det roligt med Nyhetsmorgon; den kvinnliga söta programledaren ser helt wasted ut när hon tyst stirrar in i kameran... som t.ex. när de lyssnar på någon korrespondent som de pratar med. Typ som betjänten i Grevinnan och betjänten!



hoppas du får en bra dag!