FridaSuzanne

Hey, whats the story morning glory?
Jag sitter och surfar runt lite, kollar webbshoppa, väntar på att ev få jobb. Det e lite segt såhär 3dje dageni sträck men jag klarar mig nog ska ni se.

I em ska jag till klätterhallen... ovanligt! Krille börjar tröttna på att jag har en hobby tror jag. XD Hahaha Annars har dagen börjat ganska soft. Har ääääntligen fått sova en hel natt i sträck av ostörd sömn, så skönt!

Jag började iaf dagen med lite Gym Class Heroes

Detta är den officiella "Alternativa" musikvideon, med andra ord inte den som vi såg på tv här i sverige. Men visst är det en skön låt!?

Annars händer i ärlighetens namn inte så mycket idag. Ska ringa farmor och (idag igen!?) kolla om jag kan komma förbi och lämna syltburken. Haha, ja jag har ätit upp all min hallonsylt!

Förresten, är det någon som vet vart man kan köpa lösnaglar, inte tippar utan hela naglar i storpack? Tipsa i sånt fall så är ni rara. Nu ska jag kolla nyhetsmorgon!

Puzz** F
#1 - Anonym

Bra låt det där! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)