FridaSuzanne

Hur ser du ut när du bloggar?
Såhär ser jag ut när jag bloggar och fokuserar på att vara klämkäck. :S haha

klämkäck

 
Haha, busted med kaffen i högsta hugg!

Idag har vart enhelt ok dag, vaknade 10 i 7 hos krille, klädde på mig och sen ringde proffice vid kvart över och sa att jag behövdes på fi. Upp upp å iväääääg for jag för att sedan sitta av en dag i deras vxel. :)

Det var kul att träffa Mari igen som varit på semester hela sommaren, och sen måste jag ju säga det att jag gillar växel/reception. Det är kul att få träffa folk sådär. :D

Efter jobbet for jag hem fort fort som tusan och kokade lite student makaroner samt slängde in en tvätt. Var ju och tränade igår så kände att kläderna behövde tvättas. :P Härligt med fräsha träningskläder i morgon kväll.

Nu i kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar ¨på att dra förbi papps med familj men vet inte om jag orkar. :P haha blir lat när väl kommit hem såhär efter jobb ju. Så det blir nog bara lite tv och sömn. :)

Vi ser ju om vi hörs senare igen!

Puzz** F