FridaSuzanne

Jo jag sa attè, du har förlite!
Jag har varit och klättrat igen, skönt att skava upp en uppskavd blåsa i handen så det börjar blöda. :S

Som tur var hade Viktor ett vakande öga över mig och hade redan hunnit kasta tejpen i huvudet på mig innan jag han tänka bloooood! :P Hahaha

Jag klarade 2 nya leder idag, eller ja... ska man vara petnoga 1 ny led eftersom jag missade ena startgreppet på den ena den gången jag kom upp!

Eller ja, det är svårt att förklara... men jag tar den utan problem nästa gång. :)

Nu är jag tillbaka ute i Sätra igen. Jag skulle egentligen lagat mat till Anki idag, men glömde min dator i Sätra när jag åkte till klättringen å den kan jag ju inte vara utan. Hahaha

Manne idag på klättringen:
-Såg du matchen igår?
Jag svar:
-Va, nej jag bloggar...

Hahaha han måste ju tro att jag e den blondaste i ett par skor, och i hallen där är jag nog det med. ;)

Nu ska jag ta te och knäckebröd. :) Hörs senare!

Puzz** / F