FridaSuzanne

Knäna mår sådär...
Jag har försökt få igång en webbcam men det gick inge bra... så jag kan tyvär inte visa vilka hemska blåmäken jag ha över vänster knä... Men tro mig, de ser inge kul ut. För att inte tala om det högra knät då. Det vänstra har jag ju ont i för att jag fått en/ett par smällar på det. Men det högra har jag ju sträckt eller nått sånt. :S

Jaja, förhoppningsvis på något mirakulöst sätt kommer min kropp att till i morgon ha läkt och jag kommer känna att den nog håller ihop för ett marathon eller nått!

Nu ska jag sova... vet inte om jag jobbar i morgon men  risken finns ju, så lika bra att somna i tid så jag orkar upp vid 7. :S Haha

Btw, dethär vill jag köpa på tradera

spel

Det heter Super Probotector, gör mig 14år gammal igen och är kul! Allt en Frida vill ha helt enkelt ;)

Puzz** / F