FridaSuzanne

Lååång Dag!
Nu är jag hemma från klättringen, all tvätt är vikt och inlaggd, jag e dushad och sitter och äter! Det är vad jag skulle vilja kalla efektiv. Blev inte ens student mat utan faktiskt kyckling med ris. :)

Yuppie

Iaf, klättringen gick bra. David2 och Viktor var där och hade med sig sina selar och hinkar, så idag fick David1 lära sig säkra! Han såg ut som om han försökte ta en jägarskit, jag hade nog inte kännt mig helt säker på väggen med honnom på botten. :P Haha, å andra sidan hade hela tiden jag eller Viktor en  extra hand på repet så de va lugnt! Han gjorde ett bra jobb och nästa gång kanske jag vågar klättra när han säkrar. :)

Jag och Viktor lattjade sedan runt lite, han har ju aldrig sätt mig säkra för så han var lite osäker när han skulle börja, men sedan såg han att jag va med och klättrade på.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på mina 2 sissta avsnitt av 1 sessongen av Greys!

Puzz** F