FridaSuzanne

Oh boy, you make me feel like....

Idag ska jag jobba trotts att jag inte e på topp... shit happens, what can i say!?

Jag "pratade/kraxade" med min chef igår och det var tydligen någon form av kris så ja, det är klart att jag ställer upp! Jag vet inte om alla har samma arbetsmoral som jag, men det är barahålla tummarna för att jag håller hela dagen och att det inte swein flue. :P haha

Jaja, sen tänkte jag att om jag är pigg nog att jobba så är jag pigg nog att klättra... Igen! Så efter jobbet bär det av till karbin, woop wopp! Jag ska ta mig förbi starten på "Nya Ökenleden", jag klarade ju sverige sisst.

Nu är det dags att gå till bussen, dagens pepp låt till jobbet blir Miss Li <3

Hoppas ni får en superdag, vi ser om jag hinner slänga iväg nån mer uppdatering innan jag kommer hem!

Puzz** / F