FridaSuzanne

Städat
Nu har jag då haft städ dille och inte hunnit titta på filmen än, fick ingen ro att mysa ner mig nån stans när det såg ut som hej kom och hjälp mig här hemma!

Nu är jag iaf klar med det, ja ghar dessutom hunnit laga mat till mig och under smin badrumsskåpsrensning hittade jag ett bodyshimmer som jag glömt att jag hade samt ett tillhörande parfymspray som man sprayar över kroppen för att den ska lukta gott, tex om du har en bodylotin som inte ger en härlig doft kan du använda denna efter. :)

Produkterna kommer från Fleur de Santé och kostar tillsammans ca. 300kr.

fleur de sante

Jaja, nog om dem. Dag att sätta sig i soffan och mysa till film, detta gör jag med en koppa kaffe (eller 2) och mina hembakta kakor som jag gjorde i torsdags. :)

Puzz** F
#1 - angelina

Hähä tack så mkt!! :D

Allt bra?