FridaSuzanne

Sommarhälsningar från Karlstad
Gud vad jag har försummat min blogg, men faktum är att jag satt mitt liv i rullning. Jag har flyttat till dam dam dam daaaaa Karlstad!

Farmor och Bosse var dessutom och hälsade på mig i nya lägenheten förra söndagen så jag fick en försenad födelsedagspresent. Farmor, detta är för dig:

Sommarmys i solen!


Jag bjöd samma kväll jag fick möblerna över Linn och Anthony på besök, och min granne ovanför kom ner med en härligt fin solros som han odlat själv och hälsade mig välkomen. Jag trivs verkligen jätte bra här i Karlstad och om bara en vecka kommer dessutom Flisan och hälsar på! Du mån tro att det är här ute på "ballen" som mycket tid ska spenderas! :)

Jag har även en liten resa till Sunne inplanerad igen så hon verkligen ska få se hur fint det är här, och så har jag lite bio mys på g och grejer. Min semester har jag självklart tajmat med detta så det ska bli superhärligt!

Sedan finns det även inplanerat att mammi ska komma och hälsa på med familj, och ni ska ju veta att detta bara är halva balkongen. Jag har lite planer som jag inte vill avslöja här än, men det kommer update och info och Liselott ska ju även komma på besök med en efterlängtad atteralj som blir starten till andra balkong halvan.

Massa pussar och kramar från soliga Karlstad och jag lovar att jag ska bättra mig med updte nu när jag äntligen börjar få koll på mig själv i all denna impulsiva röra som min (något) plötsliga :P flytt innebar!

// Frida