FridaSuzanne

Trött
Jag är sjukt trött och jag fattar inte riktigt varför! Jag gick ju och la mig innan 11 och sov till 7! Det är ju endå 8h, vad mer kna min kropp begära!

Jag är sjukt irriterad just nu dessutom... Pga omständigheter. Hatar just nu allt i min omgivning. Med passion dessutom, jag orkar helt enkelt inte med allt som ska hålla på att härja runt omkring!

Eller ja, jag blir arg på mig själv eftersom jag tycker att jag skulle kunna lära mig nångon gång att sluta upp med detta, sluta hänga upp mig på människor. Å andra sidan kommer jag nog endock en dag att hitta en kille osm uppskattar detta istället för att lägga benen på ryggen och fly. Det är faktiskt inge fel på mig, eller ja jo. Lite fel e det allt på mig, jag är lixom skadat gods.

En porslinstallrik som blivit kastad in i stenväggen på kungliga postkontoret i stockholm av Karl Bertil Jonsson en Jul för många år sedan... Trasig helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta med mitt jobb, och kanske att jag springer till myrorna på lunchen!