FridaSuzanne

Dan före dan...
Jag sitter framför datorn igen, om det är någon gång jag är beroende av min dator så är det när jag är ute på tour såhär. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan den och möjligheten att kontakta familjen! Eller ja iaf hålla er upp daterade via min blogg.

Just nu märker ajg att jag e väldigt obalanserad, jag är uppe och ränner i sömnen igen! I går natt letade jag flera minuter efter popcorn  och hinkar och papper, och i natt var jag upp i fullskalig panik vid 2 och packade min väska, jag fick för mig att jag var sen... Sedan vaknade jag en timma senare igen och började packa min carry on, då trodd ejag fcp hade lämnat mig och att jag var tvungen att hinna med skridskoåkarnas buss!

Med andra ord jag har inte sovit allt för mycket eller bra de senaste nätterna. Tror det kan ha med denna högtid att göra, jag saknar familj och vänner ohc jul känslor och pepparkaks deg på ica och mormors köttbullar och ja, listan kan göras mycket längre men mest så saknar jag alla människor där hemma, alla underbara släktingar och vänner och släktingars familjer och vänners familjer och tilloch med lite oväntade tillskott!

hemmlängtan



Jaja, jag ska gå och äta frukost nu, sedan drar jag till arenan för load in. I morgon har vi 1 show och julmiddag. Jag har en outfit men vet ännu inte vad jag vill göra med håret :P Haha

I kväll närjag kommer hem så ska jag leta reda på lite musik att ladda hem och kolla "The Wall"! Otroligt juligt av mig va!? :P haha

Puss / F