FridaSuzanne

Ostrava
Day 1.

Nu haer vi haft load in och en show, jag som det cp jag är var ungefär såhär ---><--- nära att glömma min ipod i arenan. Hadevart en London i fiol repris, och ännu en förlorad ipod, men jag kom på det i sissta sec oxh sprang och hämtade den! Det ända jag kan skylla på är att jag idag endast ätit frukost och att Juan Ma uell på det stressade mig!

Linn, tack för kommentaren, jag älskar dig med, ;) massor! Jag ahr dessutom utsmyckat min säng karm med bilder på dig och a! Hahaha btw, det skulle kunna va bra att veta om du vill jobba i k eller om du vill ha biljetter!? DAAAA!

Sänghörna

Nu sitter jag och funderar på om det kan vara det faktum att jag inte ätit nått på över 12 h som gör att jag mår så sjukt illa!?

Jaja, kanske ska leta reda på lite mat med andra ord! Puss Puss /F