FridaSuzanne

Jag är så otroligt trött på Jul!
Jag sitter här, i mitt familje hem (småland) och har total rå ångest!

Jag har inte firat jul på om det är 2 år nu. Jag har ju vart på mitt resande med disney. Men i ärlighettens namn, jag vet inte om denna julångest är något jag någonsin kommer komma över!

Jag satt i soffan, och det var väll helt okej. Tills denn där fåniga happy new year låten med abba kom på på mammas julskiva, och det slog mig att jag faktiskt inte har några nya hopp mål, eller ens någon att dela mitt nästa år med. Vad ska man egentligen fira vid nyår om man inte riktigt känner att året som varit har vart en succé och man inte riktigt vet om man vill på börja det nästa riktigt än!?

Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu, och ur högtalarn gapar Jay från idol om hur han vill ha det på sitt sätt. Ja, han har en härlig röst. Men jag är varken något backstreet boys eller idol fan så den kombon kändes ganska körd.

Stoppar verkligen strutsar ner sina huvuden i sanden titt som tätt förresten? För detta är presis vad jag vill göra, huvudet i sanden, och som skäringer så fint skriver i sin bok "moona åt herren". Jag tror heldre på styrkan i mig själv än dig för de ska vetas att vart enda steg jag tagit vart på egna skrangliga ben som låter som koskällor så fort jag säger eller gör något, så otroligt rädd för livet är jag! Och det värsta är att ingen någonsin märker nått...

hejhopp