FridaSuzanne

Jag tänker bryta en prinsip, juldagen till ära!
Dont lose it Linn, det är inte en av mina hårdare principer som tex "jouren" (Den skulle jag aldrig bryta, eller jo. Möjligt vis om han hotade attbryta benet på min mamma om jag inte köpte mjölk)

Den här prinsipen handlar snarare om sånt som jag tycker är jobbigt i mitt liv, och anledningen till att jag bryter den är att jag inte har dig Linn här att älta den med.

Så här kommer en situation, ingen ovanlig sådan i mitt liv. Det ovanliga är väll snarare att jag tänker skriva om den här, inte lämna ut nån men skriva om den.

Det finns någon, som jag enligt mig själv flörtat med väldigt länge, någon som plötsligt från ingenstans blivit singell men som berättat för mig att vänner är precis vad vi ska vara.

Det jobbiga är att det inte är min regel, jag förljer den bara. Och efter som det är hans regel som han kan förändra precis när han vill, så är det självklart att det är just detta han gjort!

Jag har gått från ett självklart vänskapsförhållande till ett, herregud kan ajg verkligen skriva detta sms till honnom nu förhållande.

Jag hade inte haft något emot detta om han iaf vetat vad han ville, men enligt sig själv har han ingen aning. Sedan vet jag inte om det är så att han bara skonar mig från någon form av sanning som går ut på att han bara vill ligga, men jag vill ju lita på han. Jag har aldrig haft anledning förr att inte göra det. Men han har gjort mig sårbar, och nu är jag rädd! Gud vad jag har erkännt mycket svagheter under mina senaste inlägg här på bloggen!

frida

Nu ska jag kolla Inception med Mamma och Louise. Men framför allt ska jag försöka att inte tänka något mer. På något/någon!