FridaSuzanne

Saturday Shaft
ALLTSÅ JAG DÖR!

Denna dagen har varit hemsk och bland det sjukaste jag någonsin upplevt(missa då inte att jag vart i sydafrika och på 3 finlandsbåtar med fulla disneyarbetare)!

Jag började helt ok med en macka och en kaffe i taxin till arenan, jag spiller sedan ut halva koppen över ett av sätena i taxin!!! Taxi chaufören blir vild galen och gapar och skriker! Jag kommer in packar upp mitt stånd och juan ändrar displayen ungeför 275 tusen gånger innan dörrar! Folk kommer och e burdusa tyska och otrevliga, jag går för issu, som jag inte hinner hämta efter som snigeln jair hinner före mig, kommer ner har nästa säljperiod och sen tillbaka för issu. Påväg tillbaka till mitt stånd dör jag nästan av att halka i en jävla ketchup fläck, den största jag nånsin sett! Packar undan allt, dags för sissta sälj första show. Efter detta kommer plötsligt Juan igen, JC is in the building (Jhon Coff) och när han kommer till mitt stånd står jag där apnervös och hoppas han inte ska hitta några fel, 30 sec kollade han, sa att det var kul att se mig igen och sen var han borta SERIÖST! Är detta vad jag jobbat för som en jävla hund hela veckan!?

Jag drar efter denna säljperiod för ennu en issu och company meal, när jag  (åter igen) väntar på snigeln jair som hamnat framför mig... *snark* händer det sjukaste idag, helt plötslig trillar 5 låder ut ur lastbilen och ner i huvet på mig, hur sjukt är inte detta!?? Jag vart alldeles yr och illamående, jag tog mina låder och vinglade till mitt stånd. Sen kom aldrig taxi bilarna när vi skulle hem osv osv. Jag har fortfarande galet ont i huvet och ont i nacken, men jag känner mig iaf inte illamående längre!

Nu ska jag packa min väska och göra mig klar att sova!

Postar en natt sång senare! Puss

Ps:Linn leggingsen finns på hm! ;)
#1 - Linn

HAHAHAHAH din stackare där ;) Har fått dagens skratt åtminstone (förlåt :p).



ahh thanku, jag ska snart besöka hm med andra ord!

Luv ya!