FridaSuzanne

Shopping
Sooo, idag var jag ut och shoppade, skaffade lite linnen och sånt för sommarn, jag menar, kommer ju behöva det! Jag känner dock att jag nu är klar med shoppandet, jag har som inte shoppat så himmla mycket sen jag kom på touren, gjorde nog min seriösaste shoppingtur idag, men som sagt, klar nu! :D Redo att möta sol och värme med vin i park när jag kommer hem nu!

Jaja i vilket fall funkar det inte just nu  att lägga upp bilder så det får lov att bli en annan dag, nu ska jag lägga mig och kolla på film och sedan sussa!

/F
#1 - Linda

Du fröken det här med sol och vin får nog vänta ett bra tag för idag kom ett nytt snöoväder in, ja iaf över Malmö... Bittert och lite surt, för jag vill ha vår nu så jag kan sitta ute i sooolen och dricka rosé på mina lediga dagar!

Saknar dig!! Puss