FridaSuzanne

Lämnar sthlm
Haha, jag tänkte jag bloggade ju sisst när jag skulle till sthlm så... varför inte sluta cirkeln med ett inlägg när jag lämnar min älskade storstad!?

Jag har haft det härligt med vänner och nyår och middagar och fikande, lost and found mobilstrapatser m.m.m.

Men nu är jag som sagt påväg bort igen! Jag hoppas att alla mina vänner och familj, som jag träffat denna har lyckas preservera lite lycka i mitt bröst denna vecka så att det inte ska vara så jobbigt att avsluta detta nu!

här är iaf 3 random bilder från veckan den första är mitt och Andreas hammarbybacks äventtyr, nummer 2 (nedre till vänster) e Karin på nyår och till höger är det jag och Andrea innan jag for till karin på nyår!

globen
karinme and a

De e så mycket som vill komma ur mig just nu att jag inte riktigt vet vart jag ska börja, kanske måste måla en tankekarta emd sthlm i mitten... hmmm, dags att organisera tankarna!

Puss och kram och god fortsättning på er allesammans! /F