FridaSuzanne

Faktiskt
Idag vaknade jag lite lätt konfunderad och förrvirad. Jag fattade inte riktigt vart jag var, sedan insåg jag att jag var hemma och det enda egentligen som var konstigt med hela situationen var att jag var med disney folket på score, ja ni läste rätt SCORE igår. :P

Jag vart inte full eller så, tog bara en öl och en folkis när vi kom till hotellet. Men det vart sent. Jag bor ju som sagt en liten bi  utanför stan och när jag missat min buss sa Shelly att jag kunde sova hos henne på hotellet. Men vad som hände var att hon utan förvarning bara försvan från "festen" vi va på i Digglers rum så efter att ha tackat nej till både Diggler och hans rumskompis sängar (i utbyte mot att dem skulle sova på golvet) så tog jag en promenad hem. jag började väll gå 20 i 2 och kom hem kvart i 3 så det var inte så farligt endå.

Jag sov inte in idag heller, utan var till välsis och handlade. När jag skulle kolla mitt konto innan jag åkte fick jag mig en irriterande update! Min bank har dragit 125kr från mitt kort som betalning för att det är visa... Vad jag inte fattar är varför detta inte drogs i samma veva som dem drog 50kr för min internet bank vid jul nyår!? Dem har nog hittat sina tjänstemanna licenser i något bortglömt stackars cornflakes paket!

Jaja, nog med det, jag känner mig ganska glad och uppåt idag faktiskt! Jag tror dessutom att det nu är dags att lägga en ful ovana jag har åt sidan. Men detta skriver jag mer om någon annan gång! ;)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kamma luggen. :P Hahaha
#1 - Linnea

Jag älskar den låten!