FridaSuzanne

Hemma :)

Hmmm


Känner mig lite smått ensam just nu faktiskt, men det går nog över snart. Henrik flyttade ju som sagt ut idag.. (för er som inte visste det) Och vi har ju endå bott ihop i 2 månader såå, ja lite tomt är det. Jag hoppas iaf att han har det bra i Högdalen, massa kramar till dig!

Annars har det inte vart så mycket på g just idag, träningsvärk i kroppen och lite för mycket jobb med att köra ut en galen mängd frukt på jobbet. Annars lugnt.

Det har ju sina nackdelar att Henrik flyttat, mer hyra, mitt trevliga buss/boendesällskap... bara allt smått i största allmänhet. Men ska jag vara ärlig är det lite småskönt med, jag är lite av en ensamvarg och behöver mitt utrymme. :S haha jag kan vara en riktig bitch... :S J

Jaja nu ska jag ta mitt te och knäckebröd och mysa ner mig framför tv:n... Kvällens skrivande akompanjerade jag med Martina Topley-Bird - Phoenix


Ta hand om er så hörs vi i morgon

Puzz** / F