FridaSuzanne

Strandhäng och födelsedag

Idag har Jonathan jag och Sebastian vart på stranden. Dem har surfat och jag har solat. Jag skulle få prova men vi blev sena och det vart för kort tid för att jag skulle hinna prova. Typiskt, men det var skönt väder iaf och jag hittade några pojkar som spelade fotboll och hade allmänt strandhäng att snacka med.
 

Innan stranden var jag Mariana och Cizzi och hade födelsedags frukost för henne, det var allmänt mysigt och vi planerade lite vad som kommer hända i kväll. Det blir som det ser ut just nu först braai hos Rob och sedan antagligen utgång. Jag vet inte om vi ska till longstreet som är inne i stan eller om vi stannar i Obz. Det återstår att se.


Nu ska jag ut och hälsa på Derek som verkar ha vaknat till liv efter en vecka med 20h pass inför deras sista presentation i skolan, och halvt hunnit slagit ihjäl sig då han tumlat ner från ett berg på sin dagliga joggingtur idag. Ciao


Frida

#1 - Anonym

Uppdatera nu vill vi veta hur du

har det kram Far

#2 - Linda

Duuuuu fröööökeeeen!!! Dags att uppdatera lite här kanske??? ;-P

Puuuusss!!!!