FridaSuzanne

Hallå Bloggen som e CP!
Förra veckan lördag kväll bloggade jag ett inlägg om hur jag råkade köpa min biljett fram och tillbaka till afrika. Nu tänkte jag skriva här och berätta vad som egentligen pågår!

Som det är just nu så är jag i Rom och som vanligt med rom så är allting storslaget och vackert. Men det är inte samma sak att turista här när det är 3dje gången samma år.

Jag har lyckats skicka hem mer pengar (tack farmor för att du är en ängel och hjälper mig med det) och skickat datum och tider till cissi så nu e jag på väg!

Annars är väll allt ganska lugnt och fint här. Har blivit väldigt bra vän med 2 skridskoåkare, Charlie och Rie! Charlie är från birmingham en bor just nu i australien så det är bra att ha en vän där om jag skulle få för mig att hälsa på henne och se allt där borta med. :D Och Rie är ennu en Japan att lägga till i mitt kontakt nät tills när det är daggs att fara dit. Hon bor i Kyoto. :D

Nu ringde Orsi  och vi ska gå å handla lite vatten och frukt och dylikt.

Sa jag förresten att jag har varit ute och joggat igen idag? Min fot börjar äntligen bli bättre så jag kan faktiskt använda den igen. :D

jag


det är 2 rundor denna vecka nu, mkt härligt. Måste gå ta hand om er. Puss kram frida
#1 - Pappsen

Det låter jättekul hopas att allt blir som du vill Kram P

#2 - Christoffer.

vilka datum är det du vill bo hos oss? det går ju inte att svara på ditt cp-nummer.