FridaSuzanne

Träning
Den senaste veckan har jag inte åkt mkt skidor. Jag har däremot sprungit och kört några tabata pass.

Den 3dje, i söndags sprang jag långa intervaller och i fredags körde jag en tabata med fokus på hela kroppen.

Igår var jag ut med nya löpvagnen och testsprang. Den funkar bra, jag och Rossi tog 7km i -8 och på halt underlag på ca 50 min. En helt ok tid endå. Framförallt så sprang jag i 50 minuter vilket är den typ av långpass jag behöver få fler av i benen inför mina klassikerlopp. Nöta nöta nöta.

Men det finns något annat jag vill få ordning på, min platta lilla rumpa.

Som jag läste hos en vis bloggare, we all have a butt, but it takes hard work to build That Ass!! Så de e min nya träningsfokus vid sidan av klassiker träningen.

Jag kommer vid sidan av mina långa träningspass köra in en tabata bootychallange 3ggr i veckan som följer:
Squats
Sumosquats
Höftlyft
Baksides Benlyft
Utfall
Bootypress
Burpees

Om inte denna rutin får ordning på åbäket (min bak) så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra med den. XD

Lägger upp en fin förebild i kväll... På en platt bakdel då alltså!

Peace