FridaSuzanne

Tillbaka. Lite vassare, lite bättre!
Hejhå

Nu är jag efter en kortare paus back in buissnes igen. Jag har varit lat efter helgen och inte orkat ta tag i bloggen, förlåt mina trogna läsare som jag vet tittar in titt som tätt! Här kommer iaf en liten update!

I Fredags var jag iaf hos Linda och drack förmycket vin. Sen sov jag hos Jonas för hon började prata i tel. :P Jonas e rödtotten med fräknar från stuvstafesten som jag kollade på film med om nån undrar. Finns kort och info om honnom i något tidigare inlägg. :P haha

Sedan i Lördags var jag först på möhippa för Elina, det var så sjukt kul ^^ !! Hoppas hon håller med. :) Jag höll ju på att förskriva mig om det här i bloggen men tur var det väll att jag aldrig skrev något för hon burkar så vitt jag vet läsa. xD Haha jag e sååå smidig. :9 Haha

Jag stannade dock inte hela kvällen eftersom jag lovat Linda att jag skulle komma ut till henne. :) Så jag for dit efter massa skratt, mys, champange och badhus! Var jätte opepp, men vi for iaf in till stan och kollade på midnattsloppet. Hejade fram 2 av hennes arbetskolegor. Jag träffade dessutom min gammla fadde från gymnasiet i dalarna Gustav. Ja Linn han har fortfarande nudellhår. :) haha Det var ett roligt sammanträffande.

Sedan blev jag väll mest full kall och kissnödig och vi åkte hem. Jag skickade värsta proffs sms:et till Joakim tack vare min och Lindas brainstorming, även om smsen hör till fredagsnatten. Men endå...

I vilket fall fick jag både svar och i natt ett 2h samtal som vi båda gång på gång försökte avsluta pga att de va sent och vi var trötta. (kl var 4 när vi tillslut la på) Men det var lixom ingen av oss som ville lägga på riktigt. ^^ hahaha

Jaja, i går låg jag annars hemma, städade, var ute och sprang och drog en 2h fika med Frida. Ja juste Anki var här på middag i söndags med. Det var jätte mysigt! :D

Och idag har jag tvättat, solat, läst, joggat och fått veta vilka dagar jag har jobb dem kommande dagarna. :) Det är mina 2 sista veckor som jag jobbar på proffice nu. känns lite skummt men skönt endå. Jag kommer dock sakna Iddan på FMV jätte mycket när jag åker. Om man sak tala jobb. Klart att jag kommer sakna mina vänner med och familj.. Daaa! ;)

Jaja, nus kajag ta ett glas cola :O haha (de e light) och läsa i min bok. Måste köpa nya snart. :) Och så hoppas jag på fler soldagar så jag kan bättre på brännan, men den som lever får se. :)

Peace out <3 // F